Medlemskap

Som medlem kan du ta del av klubbens arrangemang, gemensamma träningar och gemenskap samt möjlighet att tävla i klubbdräkten. Välj mellan enskilt medlemskap (300 kr/år) eller familjemedlemskap (400 kr/år). Klicka på Bli medlem-knappen nedan för att komma till medlemsformuläret.

Medlemsavgiften betalas till bankgiro 5852-2665. Ange ditt namn i raden för OCR-nummer.

Ska du tävla i närtid och behöver få ditt medlemskap beviljat snarast? Fyll i medlemsformuläret, betala in enligt kontaktuppgifterna ovan och kontakta oss på 073-666 77 93 så löser vi registreringen i IdrottOnline snabbare.

Upplever du problem med medlemsansökan eller har andra frågor om ditt medlemskap, maila till info@gudosportklubb.com.